מדע אזרחי סביבתי בבית הספר - תוכנית הגלוב כמנוף לפיתוח דמות הבוגר והבוגרת

נירית אלון-לביא, חני פלג, רפאלה בביש

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

המאמר זה בוחן את התרומה של מחקרי מדע אזרחי לפיתוח ידע ומיומנויות הדרושים לפיתוח אוריינות מדעית בקרב הבוגר והבוגרת 2030 . המאמר סוקר את העקרונות של מדע אזרחי והפוטנציאל החינוכי הטמון בו, מציג את תכנית גלוב הבינלאומית, כדוגמה לפרויקט חינוכי של מדע אזרחי, ואת הפוטנציאל החינוכי שלה. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Pages (from-to)28-36
Number of pages9
Journalאאוריקה
Volume44
StatePublished - 2022
Externally publishedYes

IHP Publications

  • ihp
  • Ecology -- International cooperation
  • Environmental education
  • Environmental quality
  • Literacy
  • Political participation
  • Research -- Citizen participation
  • Science
  • Science -- Social aspects
  • Science -- Study and teaching
  • Scientists

Cite this