Abstract
המאמר זה בוחן את התרומה של מחקרי מדע אזרחי לפיתוח ידע ומיומנויות הדרושים לפיתוח אוריינות מדעית בקרב הבוגר והבוגרת 2030 . המאמר סוקר את העקרונות של מדע אזרחי והפוטנציאל החינוכי הטמון בו, מציג את תכנית גלוב הבינלאומית, כדוגמה לפרויקט חינוכי של מדע אזרחי, ואת הפוטנציאל החינוכי שלה. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 28-36 |
Number of pages | 9 |
Journal | אאוריקה |
Volume | 44 |
State | Published - 2022 |
Externally published | Yes |
IHP Publications
- ihp
- Ecology -- International cooperation
- Environmental education
- Environmental quality
- Literacy
- Political participation
- Research -- Citizen participation
- Science
- Science -- Social aspects
- Science -- Study and teaching
- Scientists