מדידות או לא להיות: מודדים, לומדים ונהנים בגן הילדים

טלי שכטר, יעל קסנר-ברוך

    Research output: Contribution to journalArticle

    Abstract

    משחר ההיסטוריה האנושית עסקו בני האדם בהגדרת יחידות מדידה ובפיתוח שיטות מדידה. ללא מדידות היינו אבודים בעולם – כיחידים וכחברה. מהרגע שבו ילדים מתחילים לחקור את סביבתם, מתחילה להתפתח אצלם התודעה שבעולם סביבם יש כמויות שונות, מידות שונות וקנה מידה. זהו הבסיס להתפתחותן ולהבנתן של מיומנויות המדידה שיגיעו בהמשך. בגן, כמעט בכל רגע נתון, ילדים נתקלים במצבים שבהם נדרשת מדידה. על הגננת להיות מודעת לחשיבות העיסוק במדידה ולנצל מצבים שונים כדי לעסוק במדידה, על סוגיה השונים, במסגרת הגן. (מתוך המאמר)
    Original languageHebrew
    Pages (from-to)96-105
    Number of pages10
    Journalעלון דע-גן
    Volume10
    StatePublished - 2017

    IHP Publications

    • ihp
    • Children
    • Early childhood education
    • Evaluation
    • Kindergarten
    • Kindergarten teachers
    • Measurement
    • Nursery schools
    • Physical education for children
    • Weights and measures

    Cite this