מבנה-על למערך שיעור שפתי-קוגניטיבי: מודל להוראת תלמידים חירשים וכבדי שמיעה

הינדי שטרן, שרה זנדברג

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

    Abstract

    במאמר זה שני חלקים עיקריים: החלק הראשון פותח באפיון תלמידים חרשים וכבדי שמיעה, ובהמשכו מתוארים היבטים של התערבות חינוכית בקרב אוכלוסייה זו; בחלק זה נדונות שלוש דילמות מרכזיות בחינוך תלמידים עם ליקוי בשמיעה. בחלק השני מוצג תחילה הבסיס המחקרי והתאורטי למבנה-על למערך שיעור שפתי-קוגניטיבי, ולאחריו מתואר מודל ההוראה. (מתוך המאמר)
    Original languageHebrew
    Title of host publicationחינוך ושיקום ילדים ומתבגרים כבדי שמיעה וחירשים: היבטים תאורטיים ויישומיים (קובץ בעריכת טובה מוסט ודליה רינגוולד-פרימרמן)
    Place of Publicationתל אביב
    Publisherמכון מופ"ת
    Pagesכרך ב', 300-345
    ISBN (Print)9789655300840
    StatePublished - 2014

    IHP Publications

    • ihp
    • Deaf children
    • Deaf children -- Education
    • Individualized instruction
    • Language acquisition
    • Metacognition
    • People with social disabilities -- Education
    • Reading comprehension
    • Vocabulary

    Cite this