מאפייני חינוך לרב-תרבותיות בקורס אוניברסיטאי מקוון בצל משבר הקורונה

מיכל גטניו-קאלוש

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

במאמר מציגה המחברת חקר מקרה של קורס אוניברסיטאי מקוון שהעבירה בנושא רב-תרבותיות ופיתוח רגישות תרבותית. הקורס שניתן בתקופת הסגר בצל משבר הקורונה, תבע מהמרצים להתאים את גישתם הפדגוגית לאילוצים ולמצב הרגיש שבו שרויים הסטודנטים. המחברת מתארת את הגישה שהנחתה אותה, המבוססת על עקרון שלושת ה-s, ומראה כיצד הקפדה על שלבים אלו תרמה לתהליך ההכרה והקבלה של האחר. (simple-slow-sensitive)
Original languageHebrew
Title of host publicationסוגיות ודילמות בהוראה בהקשר רב תרבותי : אינטרנציונליזציה, אינטגרציה וחינוך להכרת האחר (קובץ בעריכת: מרי גוטמן ודבורה קורט.)
Place of Publication‏[‏תל-אביב]
Publisherמכון מופ"ת, (תשפ"ג 2023)
Pages227-246
Number of pages20
ISBN (Print)9789655302196
StatePublished - 2023

IHP Publications

  • ihp
  • Multiculturalism
  • Multicultural education
  • Other (Philosophy)
  • Computer-assisted instruction
  • COVID-19 (Disease)
  • College students
  • Education, Higher
  • Cultural competence
  • Cultural pluralism
  • COVID-19 Pandemic, 2020-

DanaCode

  • danacode
  • 076900002482

Cite this