Abstract
במאמר מציגה המחברת חקר מקרה של קורס אוניברסיטאי מקוון שהעבירה בנושא רב-תרבותיות ופיתוח רגישות תרבותית. הקורס שניתן בתקופת הסגר בצל משבר הקורונה, תבע מהמרצים להתאים את גישתם הפדגוגית לאילוצים ולמצב הרגיש שבו שרויים הסטודנטים. המחברת מתארת את הגישה שהנחתה אותה, המבוססת על עקרון שלושת ה-s, ומראה כיצד הקפדה על שלבים אלו תרמה לתהליך ההכרה והקבלה של האחר. (simple-slow-sensitive)
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | סוגיות ודילמות בהוראה בהקשר רב תרבותי : אינטרנציונליזציה, אינטגרציה וחינוך להכרת האחר (קובץ בעריכת: מרי גוטמן ודבורה קורט.) |
Place of Publication | [תל-אביב] |
Publisher | מכון מופ"ת, (תשפ"ג 2023) |
Pages | 227-246 |
Number of pages | 20 |
ISBN (Print) | 9789655302196 |
State | Published - 2023 |
IHP Publications
- ihp
- Multiculturalism
- Multicultural education
- Other (Philosophy)
- Computer-assisted instruction
- COVID-19 (Disease)
- College students
- Education, Higher
- Cultural competence
- Cultural pluralism
- COVID-19 Pandemic, 2020-
DanaCode
- danacode
- 076900002482