לצעוד בנעליו של אדם אחר: הערכת מציאות מדומה ככלי ליצירת אמפתיה ומעורבות במסגרת שיעורי החינוך העוסקים בסוגיות חברתיות

מוטי נייגר, טל ברגר-טיקוצ'ינסקי, אחוה יאלר-צוריה, עדית מני-איקן

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

חינוך לאמפתיה חשוב לחברות דמוקרטיות ופלורליסטיות. אך, למרות המאמצים מערכת החינוך הישראלית אינה מצליחה להתקדם משמעותית בתחום זה. המחקר המתואר במאמר השתמש בטכנולוגיית מציאות מדומה - VR, ככלי ללמד אמפתיה, לראות את העולם מנקודת מבטו של אדם אחר, בשיעור בנושא חברתי חשוב: מגדר והטרדה מינית.
Original languageHebrew
Title of host publicationהאדם הלומד בעידן הדיגיטלי: כנס צ'ייס למחקרי טכנולוגיות למידה (קובץ בעריכת: אינה בלאו, אבנר כספי, יורם עשת-אלקלעי, ניצה גרי, יורם קלמן, שיר אתגר, תרצה לוטרמן)
Place of Publicationרעננה
Publisherהאוניברסיטה הפתוחה, מרכז המחקר לשילוב טכנולוגיות בהוראה ע"ש צ'ייס
Pages15 (2020), 81ע-91ע
Number of pages77
StatePublished - 2020

IHP Publications

  • ihp
  • Empathy
  • Sex
  • Sexual harassment
  • Social skills -- Study and teaching
  • Virtual reality
  • אמפתיה
  • הטרדה מינית
  • חינוך חברתי
  • מגדר
  • מציאות מדומה

Cite this