לצעוד בנעליו של אדם אחר: הערכת מציאות מדומה ככלי ליצירת אמפתיה ומעורבות במסגרת שיעורי החינוך העוסקים בסוגיות חברתיות

מוטי נייגר, טל ברגר-טיקוצ'ינסקי, אחוה יאלר-צוריה, עדית מני-איקן

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

חינוך לאמפתיה חשוב לחברות דמוקרטיות ופלורליסטיות. אך, למרות המאמצים מערכת החינוך הישראלית אינה מצליחה להתקדם משמעותית בתחום זה. המחקר המתואר במאמר השתמש בטכנולוגיית מציאות מדומה - VR, ככלי ללמד אמפתיה, לראות את העולם מנקודת מבטו של אדם אחר, בשיעור בנושא חברתי חשוב: מגדר והטרדה מינית.
Original languageHebrew
Title of host publicationהאדם הלומד בעידן הדיגיטלי: ספר הכנס החמישה-עשר לחקר חדשנות טכנולוגית וטכנולוגיות למידה ע"ש צ'ייס
Subtitle of host publicationהאוניברסיטה הפתוחה. המרכז לחקר חדשנות בטכנולוגיות למידה
Editorsיורם עשת, אינה בלאו, אבנר כספי, ניצה גרי, יורם קלמן, שיר אתגר, תרצה לוטרמן
Place of Publicationרעננה
Publisherהאוניברסיטה הפתוחה, מרכז המחקר לשילוב טכנולוגיות בהוראה ע"ש צ'ייס
Pages15 (2020), 81ע-91ע
Number of pages77
StatePublished - 2020

IHP Publications

  • ihp
  • Empathy
  • Sex
  • Sexual harassment
  • Social skills -- Study and teaching
  • Virtual reality

Cite this