"לפעמים צריך לקפוץ למים": קשיים ודרכי התמודדות של מדריכות פדגוגיות בחינוך המיוחד עם הטמעת האייפד בהוראה

Translated title of the contribution: "Sometimes You Just have to Jump into the Water": Difficulties and Coping Mechanisms of Special Education Pedagogic Mentors in Integrating i-pads into their College Teaching

ורד ארביב, שרון קמינצקי

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

המחברות נדרשו לשלב בהוראה שלהן טכנולוגיה של טאבלטים, כדי שהסטודנטיות יאמצו את הטכנולוגיה בהוראה העתידית. על ידי ריאיונות עם עמיתותיהן הן למדו להעריך את המורכבות של שינוי בהטמעת טכנולוגיה חדשה בהוראה ברמה של הכשרת סטודנטיות להוראה. המחקר מעיד על הצורך להבין תהליכי שינוי בכל מערכת חינוכית שהיא ולהקשיב היטב לאנשי השדה הנדרשים לשנות את דרכי ההוראה.
Translated title of the contribution"Sometimes You Just have to Jump into the Water": Difficulties and Coping Mechanisms of Special Education Pedagogic Mentors in Integrating i-pads into their College Teaching
Original languageHebrew
Pages (from-to)73-93
Number of pages21
Journalדרך אפרתה
Volume17
StatePublished - 2023
Externally publishedYes

IHP Publications

  • ihp
  • Adjustment (Psychology)
  • Attitude (Psychology)
  • Educational change
  • Educational technology
  • Student teachers
  • Tablet computers
  • Teachers -- In-service training
  • Teachers -- Training of
  • Teaching
  • Teaching -- Aids and devices
  • Technological innovations

Cite this