למידה שיתופית מקוונת של פרחי הוראה בישראל ובגרמניה לצורך הוראה מוכוונת תרבות

מירי שינפלד, טינה ולדמן, אפרת הראל, עינת רוזנר

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

חינוך לאוריינות רב-תרבותית כולל יסודות הכרתיים, נפשיים ורגשיים המבוססים על התנסויות בין-תרבותיות בתחומי השפה, התקשורת, היצירה ועוד. כל התנסות לימודית בסביבה רב-תרבותית תביא לשיפור הגישה הרב-תרבותית במדינת ישראל. אחת הדרכים לעשות זאת היא יצירת קשרים עם סטודנטים מחוץ לישראל, החיים בתרבות אחרת. בסמינר הקיבוצים מעודדים קורסים הנערכים בלמידה שיתופית עם סטודנטים מתרבויות שונות מישראל ומארצות אחרות. במאמר זה מתוארות שתי תכניות ללמידה שיתופית בין סטודנטים מגרמניה לסטודנטים מסמינר הקיבוצים. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Pages (from-to)71-76
Number of pages6
Journalביטאון מכון מופת
Volume60
StatePublished - 2017
Externally publishedYes

IHP Publications

  • ihp
  • Computer-assisted instruction
  • Germany -- Relations -- Israel
  • Israel -- Relations -- Germany
  • Multicultural education
  • Student teachers
  • Team learning approach in education

Cite this