לכונן את העתיד: המשמעויות החינוכיות של מושג ה"התגלות" ושל הרעיון המשיחי על פי לוינס

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

המאמר מתבסס על הפילוסוף היהודי-צרפתי עמנואל לוינס ורואה את המפגש בין המורה לתלמיד כמפגש בין ההווה - היוצא מן העבר - לבין העתיד. המורה הופך לבעל אחריות לעתיד הכולל אפשרויות בלתי נראות בהווה, ומכאן לפי לוינס, השלכות ביחס למשמעות ההתגלות, המשמעות העמוקה של חברות, והמשמעות המוסרית של רעיון המשיח Refereed/Peer-reviewed
Original languageHebrew
Pages (from-to)89-114
Number of pages26
Journalהגות
Volume5-6
StatePublished - 2004

IHP Publications

  • ihp
  • Education
  • Lévinas, Emmanuel
  • Messianism
  • Revelation
  • Teacher-student relationships

Cite this