ליקויים מערכתיים או ליקוי למידה? ניתוח איכותני וכמותני של הקשר בין ליקויי למידה, לבין נשירה מבית-ספר ופנייה לעבריינות

תומר עינת, עמלה עינת

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

מחקרים רבים מצביעים על קשר אפשרי בין ליקויי למידה לבין התנהגות אנטי חברתית ועבריינות. המאמר מתמקד בבדיקה איכותנית וכמותנית של עמדותיהם של 88 אסירים לקויי למידה, כלפי חוויותיהם הלימודיות במסגרות הבית-ספריות, ובניתוח הקשר בין העמדות האלו לבין רמת השכלתם הפורמאלית ופנייתם להתנהגות עבריינית.
Original languageHebrew
Pages (from-to)59-73
Number of pages15
Journalסחי"ש : סוגיות בחינוך מיוחד ובשילוב
Volume23
Issue number2
StatePublished - 2008

IHP Publications

  • ihp
  • Criminals
  • Dropouts
  • Education
  • Education -- Israel -- Administration
  • Juvenile delinquency
  • Learning disabilities
  • Prisoners
  • Schools
  • Teacher-student relationships

Cite this