Abstract
מחקרים רבים מצביעים על קשר אפשרי בין ליקויי למידה לבין התנהגות אנטי חברתית ועבריינות. המאמר מתמקד בבדיקה איכותנית וכמותנית של עמדותיהם של 88 אסירים לקויי למידה, כלפי חוויותיהם הלימודיות במסגרות הבית-ספריות, ובניתוח הקשר בין העמדות האלו לבין רמת השכלתם הפורמאלית ופנייתם להתנהגות עבריינית.
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 59-73 |
Number of pages | 15 |
Journal | סחי"ש : סוגיות בחינוך מיוחד ובשילוב |
Volume | 23 |
Issue number | 2 |
State | Published - 2008 |
IHP Publications
- ihp
- Criminals
- Dropouts
- Education
- Education -- Israel -- Administration
- Juvenile delinquency
- Learning disabilities
- Prisoners
- Schools
- Teacher-student relationships