Abstract
במאמר זה מוצגים מדדים אחדים המאפשרים למרצה לבדוק מבחן רב-חלופות (מבחן אמריקאי) בצורה יעילה ונוחה. בשלב הראשון המאמר מציג כמה מדדים סטטיסטיים בסיסיים - הגדרתם, משמעותם הכללית ושימושם. לאחר מכן מוצגות דרכי שימוש במדדים אלה המאפשרות ללמוד רבות על תוצאות הבחינה, על יכולות הסטודנטים ועל איכות הבחינה. לבסוף, המאמר מציג דוגמאות ו"כללי אצבע" לקריאת הנתונים בצורה יעילה ופשוטה, ללא כל צורך בידע סטטיסטי מוקדם.
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | להצליח בהוראה אקדמית |
Subtitle of host publication | אסטרטגיות וכלים חדשניים למרצה |
Editors | נטע נוצר |
Place of Publication | בני ברק |
Publisher | ספרית פועלים |
Pages | 245-255 |
Number of pages | 11 |
ISBN (Print) | 9789659166220 |
State | Published - 2014 |
IHP Publications
- ihp
- Educational tests and measurements
- Lecturers
- Statistics