כיתה הפוכה - שימוש חלקי במודל למתן עזרה אישית וללמידת תכנים מתקדמים

לילך גל, אלעד שגב

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

החל משנת 2014 הוסב חלק מההוראה בקורס למבנה של כיתה הפוכה. הרציונל היה לאפשר לתלמידים (שרובם אנשים עובדים) גמישות גדולה יותר בניהול הזמן. כיום, בעקבות שינוי המבנה, שלבי הלימוד וההבנה הבסיסית של כמחצית מהתכנים בקורס נעשים בלימוד עצמאי באמצעות יחידות הוראה מקוונות. שלב היישום של התכנים הללו מתקיים פנים אל פנים בכיתה, באמצעות פתרון תרגילים. מחברי המאמר מציגים את תובנותיהם מיישום שיטת הכיתה ההפוכה.
Original languageHebrew
Pages (from-to)41-42
Number of pages2
Journalהוראה באקדמיה
Volume7
StatePublished - 2017
Externally publishedYes

IHP Publications

  • ihp
  • College students
  • Computer-assisted instruction
  • Flipped classrooms
  • Lecturers

Cite this