Abstract
החל משנת 2014 הוסב חלק מההוראה בקורס למבנה של כיתה הפוכה. הרציונל היה לאפשר לתלמידים (שרובם אנשים עובדים) גמישות גדולה יותר בניהול הזמן. כיום, בעקבות שינוי המבנה, שלבי הלימוד וההבנה הבסיסית של כמחצית מהתכנים בקורס נעשים בלימוד עצמאי באמצעות יחידות הוראה מקוונות. שלב היישום של התכנים הללו מתקיים פנים אל פנים בכיתה, באמצעות פתרון תרגילים. מחברי המאמר מציגים את תובנותיהם מיישום שיטת הכיתה ההפוכה.
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 41-42 |
Number of pages | 2 |
Journal | הוראה באקדמיה |
Volume | 7 |
State | Published - 2017 |
Externally published | Yes |
IHP Publications
- ihp
- College students
- Computer-assisted instruction
- Flipped classrooms
- Lecturers