Abstract
המחברות מתמקדות בבעיה ייחודית של תלמידים בחינוך הערבי: הדיגלוסיה. הן מנתחות היבטים של השפה שהדיגלוסיה יכולה לגרום בהם להתפתחות של לקות שפה או לקות קריאה בערבית. כמו כן הן בוחנות את אופי האבחון מזה ואת אופי ההתערבות מזה אשר נדרשים כדי לצמצם את מספר התלמידים עם לקויות שפה וקריאה בערבית.
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | חינוך בחברה הערבית בישראל |
Editors | פאדיה נאסר-אבו אלהיג'א, משה ישראלשוילי |
Place of Publication | תל אביב |
Publisher | מכון מופ"ת |
Pages | 71-103 |
Number of pages | 33 |
ISBN (Print) | 9789655301861 |
State | Published - 2021 |
IHP Publications
- ihp
- Arabic language
- Arabic language -- Phonology
- Arabic language -- Spoken Arabic
- Developmental disabilities
- Diglossia (Linguistics)
- Language acquisition
- Language disorders
- Literacy
- Reading disability
RAMBI Publications
- RAMBI Publications
- Children, Palestinian Arab -- Israel
- Developmental disabilities
- Diglossia (Linguistics) -- Israel
- Arabic language -- Study and teaching -- Israel
- Arabic language -- Spoken Arabic
- Arabic language -- Written Arabic
- Arabic language -- Phonology