Abstract
תעסוקה הינה מרכיב משמעותי התורם לזהות ולשביעות הרצון בחיים (Harmuth et al., 2018). על אף שמבוגרים רבים עם אוטיזם בתפקוד גבוה (ASD) מעוניינים לעבוד, מחקרים מצאו כי הם נתקלים בקשיים רבים, וכי רבים מהם מוצאים עצמם בתעסוקה שאינה מותאמת להשכלתם ולכישוריהם. מטרת המאמר הנוכחי לבחון את האתגרים עמם מתמודדים אנשים עם ASD במעבר ללימודים אקדמיים, ביציאה לעולם העבודה ובבחירת מסלולי לימודים ותעסוקה הולמים. כמו כן, מאמר זה יסקור המלצות להתמודדות עם אתגרים אלו ויציג את תוכנית השילוב באוניברסיטת אריאל, תוכנית ייחודית בעולם האקדמי לאוכלוסייה זו. (מתוך המאמר)
| Original language | Hebrew |
|---|---|
| Pages (from-to) | 49-53 |
| Number of pages | 5 |
| Journal | פסיכואקטואליה |
| State | Published - 2018 |
IHP Publications
- ihp
- Autism
- Counseling -- Vocational guidance
- Education, Higher
- Learning disabled -- Education (Higher)
- People with disabilities -- Rehabilitation
- People with disabilities -- Services for
- Psychological consultation
- ha-Merkaz ha-universiṭaʼi Ariʼel be-Shomron