Abstract
המחקר המוצג במאמר בדק את השפעתם של מסעות נוער לפולין על בני נוער במצבי סיכון. נמצא כי העניין שנוצר בקרב קבוצת המחקר לפני היציאה למסע וכן הכנת הקבוצה, ולא רק המסע עצמו כפי ששוער, הם שאפשרו את רכישת הידע הגבוהה בנושא השואה יחסית לקבוצת ההשוואה. כמו כן נמצא שעוצמת הרגשות בקבוצת המחקר שיצאה למסע הייתה גבוהה משל קבוצת ההשוואה. במחקר נמצאו שינויים בעמדות ובערכים אצל קבוצת המחקר יחסית לקבוצת ההשוואה. הבדלים אלה, כמו גם המשמעויות של מסע זה בקרב נוער במצבי סיכון, נדונים במאמר.
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 83-108 |
Number of pages | 26 |
Journal | מפגש לעבודה חינוכית-סוציאלית |
Volume | 30 |
State | Published - 2009 |
IHP Publications
- ihp
- Holocaust memorial trips -- Poland
- Holocaust, Jewish (1939-1945) -- Study and teaching
- Problem youth