Abstract
הוראת שפה היא משימה מאתגרת, הטומנת בחובה אתגרים והזדמנויות. מאמר זה מתמקד בהוראת שפה שנייה/זרה ובדרכים להעלאת המוטיבציה אצל הלומדים. המאמר מונה יתרונות לשילוב משחק בהוראת שפה בכלל ובהוראת שפה שנייה/זרה בפרט, תוך העלאת רעיונות למשחקים עבור גילאים מגוונים. המאמר סוקר את השלבים השונים בבניית משחק להוראת שפה, החל מהגדרת המטרה, דרך התחשבות בקריטריונים מכריעים, וכלה בהצעה המיועדת למרצים לשלב מטלה של בנייה ויישום של משחק בכיתותיהם. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 105-108 |
Number of pages | 4 |
Journal | הד האולפן החדש: להנחלת העברית ותרבותה |
Volume | 105 |
State | Published - 2016 |
IHP Publications
- ihp
- Language and languages -- Study and teaching
- Second language acquisition
- Educational games