Abstract
המאמר עוסק בהתפתחות המודלים למוגבלות וסביבת ההשכלה הגבוהה ובמהלך שעושים סטודנטים אלה משלב הקבלה שלהם ועד לסיום לימודיהם לתואר. המאמר דן בתהליכי זהות בקרב סטודנטים עם מוגבלות במערכת ההשכלה הגבוהה, תוך התמקדות בזהות מוגבלות ובזהות הסטודנטיאלית, בדילמת הסתרת המידע או החשיפה של המוגבלות, ובחוויות סטודנטים עם מוגבלות ראייה וחוויות סטודנטים בעלי מוגבלות נפשית. המאמר מציג גם המלצות להנגשת ההשכלה הגבוהה ככלי להבניית זהות סטודנטיאלית מיטבית.
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | לראות אדם: תמיכות במסע החיים של מבוגרים עם מוגבלות |
Editors | רן נוימן |
Place of Publication | אבן יהודה |
Publisher | אמציה |
Pages | 403-450 |
Number of pages | 48 |
ISBN (Print) | 9789657259818 |
State | Published - 2021 |
Externally published | Yes |
IHP Publications
- ihp
- Barrier-free design
- Blind
- College students
- Dilemma
- Experience
- Group identity
- Identity (Psychology)
- Learning disabled -- Education (Higher)
- Mentally ill
- People with disabilities -- Social aspects
- Self-disclosure
- Stigma (Social psychology)