התנסות סימולטיבית כמכשיר לבחינת תאורטית של התנהלות מורים במצבי קונפליקט: מודל הפיוס מבוסס הצרכים

יעקב יבלון, נועם ורטהימר

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterpeer-review

Abstract

בפרק מתארים המחברים כיצד התנסות סימולטיבית מסייע לבחינה תאורטית של התמודדות מורים עם מצבי קונפליקט בבתי הספר. במחקרם הם מציגים את האופן שבו התנסות סימולטיבית מהווה כר פורה לביסוס ולבדיקה של היבטים תאורטיים תוך תפעול הפרקטיקה החינוכית. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Title of host publicationהתנסות סימולטיבית בהוראה ובלמידה
EditorsShira Iluz, Yaacov B. Yablon, Meira Eizenhamer
Place of Publicationישראל
Publisherמכון מופ"ת
Pages122-139
Number of pages18
ISBN (Print)9789655302134
StatePublished - 2022

IHP Publications

  • ihp
  • Education -- Curricula
  • Human behavior
  • Imaging systems
  • Need (Psychology)
  • Quarreling
  • Seniority, Employee
  • Teacher-student relationships
  • Teachers
  • Teaching

Cite this