התנסות סימולטיבית במצבי קונפליקט בין-אישי לפיתוח הכוונה עצמית בלמידה בקרב פרחי הוראה ומתמחים

שירה אילוז, יעקב יבלון, שיר דגמי, ניצן ולורט מגיאל, נעם סרי

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

מטרת הפרק הנוכחי היא להציג את תרומת ההתנסות הסימולטיבית לפיתוח הכוונה עצמית בלמידה במצבי קונפליקט בין-אישי בשלבים שונים של ההתפתחות המקצועית של מורים: בקרב פרחי הוראה בשלב ההכשרה להוראה ובקרב מורים מתמחים בשנה הראשונה לעבודתם. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Title of host publicationהתנסות סימולטיבית בהוראה ובלמידה (קובץ בעריכת יעקב ב' יבלון, שירה אילוז, מאירה איזנהאמר)
Editorsיעקב יבלון, שירה אילוז, מאירה איזנהימר
Place of Publicationתל אביב
Publisherמכון מופ"ת
Pages103-121
Number of pages19
ISBN (Print)9789655302134
StatePublished - 2022

IHP Publications

  • ihp
  • First year teachers
  • Imaging systems
  • Self-culture
  • Student teachers
  • Student teaching
  • Teachers -- In-service training
  • Teachers -- Training of

Cite this