התנסות סימולטיבית במצבי קונפליקט בין-אישי לפיתוח הכוונה עצמית בלמידה בקרב פרחי הוראה ומתמחים

שירה אילוז, יעקב יבלון, שיר דגמי, ניצן ולורט מגיאל, נעם סרי

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

מטרת הפרק הנוכחי היא להציג את תרומת ההתנסות הסימולטיבית לפיתוח הכוונה עצמית בלמידה במצבי קונפליקט בין-אישי בשלבים שונים של ההתפתחות המקצועית של מורים: בקרב פרחי הוראה בשלב ההכשרה להוראה ובקרב מורים מתמחים בשנה הראשונה לעבודתם. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Title of host publicationהתנסות סימולטיבית בהוראה ובלמידה: היבטים תאורטיים ומחקריים
Editorsיעקב יבלון, שירה אילוז, מאירה איזנהימר
Place of Publicationתל אביב
Publisherמכון מופ"ת
Pages103-121
Number of pages19
ISBN (Print)9789655302134
StatePublished - 2022

IHP Publications

  • ihp
  • First year teachers
  • Imaging systems
  • Self-culture
  • Student teachers
  • Student teaching
  • Teachers -- In-service training
  • Teachers -- Training of

Cite this