השפעת החינוך הבלתי פורמלי על משתתפיו

Translated title of the contribution: The Impact of non-Formal education on its participation

זהבית גרוס, מירי גולדרט

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

מחברות המאמר מתמקדות בהשפעת החינוך הבלתי פורמלי על משתתפיו בהיבטים של גיבוש זהות אישית ושל הישגים לימודיים, חברתיים ומקצועיים ובוחנות את תרומתו של המפגש בין הפורמלי לבלתי פורמלי לחינוך הערכי. הסקירה מתמקדת בתרומת ההשתתפות במסגרות חינוך בלתי פורמלי בבית הספר בבית הספר ומחוץ לו לתלמידים. בדיון המסכם, מוצגת תמונת על בנוגע לתרומתו של החינוך הבלתי פורמלי בהתייחסות לחמישה צירי השפעה מרכזיים: אישי , בין אישי, קהילתי, אזרחי, חברתי ומקצועי. מחברות המאמר טוענות כי את המשמעויות הנובעות מתרומת החינוך הבלתי פורמלי אפשר להביא לידי ביטוי במדיניות חינוכית שתיגזר מהגדרה אופרטיבית של החינוך הבלתי פורמלי. מדיניות זו תגבש תפיסה חינוכית מורחבת לצמצום פערים חברתיים בחברה הישראלית. (מתוך המאמר)
Translated title of the contributionThe Impact of non-Formal education on its participation
Original languageHebrew
Title of host publicationהחינוך הבלתי פורמלי כפדגוגיה מוכללת: חברתית וערכית
EditorsEli Shaish, Yuval Dror
Place of Publicationתל אביב
Publisherאוניברסיטת תל אביב
Pages489-560
Number of pages72
StatePublished - 2022

IHP Publications

  • ihp
  • Academic achievement
  • Community schools
  • Compensatory education
  • Education -- History
  • Education -- Israel -- Administration
  • Leadership
  • Learning
  • Learning strategies
  • Leisure
  • School children
  • Schools
  • Social participation
  • Social skills -- Study and teaching
  • Voluntarism

DanaCode

  • danacode
  • 021000060023

Cite this