Abstract
למחקר המוצג במאמר שתי מטרות: האחת היא לבחון מנקודת מבט של "סרגל לקוחות" (מפקחים, מנהלים ורכזים) את אפיוניהם של בוגרי המכללות להכשרת מורים לעומת אפיוני בוגרים האוניברסיטאות בתחום הכשרת המורים. המטרה האחרת היא לבדוק את מידת ההלימה בין תפיסת הלקוחות לבין תפיסותיהם של המורים עצמם כלפי ההכשרה להוראה במכללות ובאוניברסיטאות.
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 71-73 |
Number of pages | 3 |
Journal | שבילי מחקר |
Volume | 14 |
State | Published - 2007 |
IHP Publications
- ihp
- Teachers
- Teachers -- Evaluation
- Teachers -- Training of
- Teachers colleges
- Universities and colleges