השוואה בין תפיסת ההכשרה להוראה במכללות לחינוך ובאוניברסיטאות לפי "סרגל לקוחות"

שלמה קניאל, אינגריד ברט, פנינה שטינברגר

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

למחקר המוצג במאמר שתי מטרות: האחת היא לבחון מנקודת מבט של "סרגל לקוחות" (מפקחים, מנהלים ורכזים) את אפיוניהם של בוגרי המכללות להכשרת מורים לעומת אפיוני בוגרים האוניברסיטאות בתחום הכשרת המורים. המטרה האחרת היא לבדוק את מידת ההלימה בין תפיסת הלקוחות לבין תפיסותיהם של המורים עצמם כלפי ההכשרה להוראה במכללות ובאוניברסיטאות.
Original languageHebrew
Pages (from-to)71-73
Number of pages3
Journalשבילי מחקר
Volume14
StatePublished - 2007

IHP Publications

  • ihp
  • Teachers
  • Teachers -- Evaluation
  • Teachers -- Training of
  • Teachers colleges
  • Universities and colleges

Cite this