Abstract
חיבור זה מתאר קורס ייחודי, שפיתחה הכותבת, בנושא עידוד קריאה לשם הנאה בבית הספר. במהלך הקורס התברר שהרגשות המעורבים בנוגע לספרים בכלל ולספרות יפה בפרט קיימים בעולמן של הסטודנטיות לא פחות מכפי שהם קיימים בעולמם של התלמידים. העבודה בקורס התנהלה, אם כן, בשני מישורים מקבילים: מישור אחד התמקד בהגברת המוטיבציה לקריאת ספרים אצל הסטודנטיות עצמן, תוך ניסיון להבין את עולמן, והמישור המקביל לו התמקד בבנייה משותפת של מודל שבעזרתו יהיה ניתן לקרב תלמידים בבית הספר לאהוב קריאת ספרים. הרעיון המרכזי שהניע את פיתוח הקורס היה, שעידוד הקריאה בקרב התלמידים בבית הספר יישא פרי רק אם המורה נוהגת לקרוא לעתים קרובות ואוהבת לקרוא ספרות יפה (תקציר מתוך המאמר).
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 72-90 |
Number of pages | 19 |
Journal | דפי יוזמה |
Volume | 3 |
State | Published - 2004 |
IHP Publications
- ihp
- Children's literature
- Literature -- Study and teaching
- Reading
- Reading promotion
- School children
- Student teachers