הערכת הפעילות של מועצת התלמידים בבית הספר: השוואה בין תפיסות תלמידים פעילים ובלתי פעילים

שלמה רומי, אסתר כלפון

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

מועצות תלמידים מעורבות בדרכים מגוונות ומהותיות בבית הספר ומשמשות גוף חינוכי בעל יכולת השפעה רחבה. מטרת המחקר הנוכחי היתה לבחון הבדלים בין תלמידים פעילים במועצות תלמידים ותלמידים שאינם פעילים, בעניין תפיסתם את הערכת פעילות מועצת התלמידים בבית הספר בארבעה תחומים: 1. תרומתה של מועצת תלמידים לחינוך לדמוקרטיה ולזכויות תלמידים; 2. תרומת החברות במועצת התלמידים לקידום תחומי הצלחה ולהישגי התלמידים הפעילים בה; 3. תרומת החברות במועצת התלמידיםל פיתוח כישורים אישיותיים; 4. מידת הרלוונטיות של מועצת תלמידים. (מתוך המאמר)
Original languageAmerican English
Pages (from-to)93-116
Number of pages24
Journalהייעוץ החינוכי
Volumeכ"ב
StatePublished - 1 Jan 2020

Bibliographical note

Item Citation: הייעוץ החינוכי, כ"ב (תמוז תש"פ, יולי 2020), עמ' 93-116

Accession Number: edsihp.99347901702792; Publication Type: Academic Journal; Source: הייעוץ החינוכי; Language: Hebrew; Publication Date: 20200101; Imprint: 2020.

Keywords

  • תלמידים.
  • זכויות תלמידים.
  • חינוך לדמוקרטיה.
  • מיומנויות חברתיות.
  • הישגים בלימודים.
  • מיומנויות וכישורים.
  • מנהיגות.
  • בתי ספר.
  • עמדות.
  • שאלונים.
  • מועצת התלמידים.

IHP Publications

  • ihp
  • מועצת התלמידים
  • תלמידים
  • School children
  • זכויות תלמידים
  • Students -- Civil rights
  • חינוך לדמוקרטיה
  • Democracy -- Study and teaching
  • מיומנויות חברתיות
  • Social skills
  • הישגים לימודיים
  • Academic achievement
  • מיומנויות וכישורים
  • Ability
  • מנהיגות
  • Leadership
  • בתי ספר
  • Schools
  • עמדות
  • Attitude (Psychology)
  • שאלונים
  • Questionnaires

Cite this