Abstract
גיוס טכנולוגיות מתקדמות לצורכי חינוך והשכלה חוללו שינויים יסודיים בקונספציות פדגוגיות ועדכונים בנוגע לתפיסות לימודיות. יחד עם זאת, קורסים מתוקשבים רבים המועברים בשיטת E-Learning בצורה חלקית או מלאה, א-סינכרונית וסינכרונית כאחד, משעתקים את שיטות ההערכה המסורתיות הקיימות בתחום הכיתה וההוראה הפרונטאלית אל מרחב ההוראה והלמידה האינטרנטי רב התוכן, מרובה האפשרויות ועתיר המידע. למרות, שבאופן טבעי התאמה של תהליכי הערכת הלומדים אמורה להיות חלק בלתי נפרד מהתמורות והשינויים שחלו בתפיסות ההוראה ותהליכי הלמידה, דומה כי מרכיב ההערכה של הלומדים לא הותאם לסביבת הלימוד החדשה וכמעט שאינו השתנה. (מתוך המאמר)
| Original language | Hebrew |
|---|---|
| Title of host publication | האדם הלומד בעידן הטכנולוגי: כנס צ'ייס למחקרי טכנולוגיות למידה (קובץ) |
| Publisher | האוניברסיטה הפתוחה ושה"ם |
| Pages | 151 |
| Number of pages | 1 |
| State | Published - 2007 |
IHP Publications
- ihp
- Computer-assisted instruction
- Educational tests and measurements