הערכה מתקדמת בהוראה ולמידה מתוקשבת

גולן כרמי, דן בוכניק

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

גיוס טכנולוגיות מתקדמות לצורכי חינוך והשכלה חוללו שינויים יסודיים בקונספציות פדגוגיות ועדכונים בנוגע לתפיסות לימודיות. יחד עם זאת, קורסים מתוקשבים רבים המועברים בשיטת E-Learning בצורה חלקית או מלאה, א-סינכרונית וסינכרונית כאחד, משעתקים את שיטות ההערכה המסורתיות הקיימות בתחום הכיתה וההוראה הפרונטאלית אל מרחב ההוראה והלמידה האינטרנטי רב התוכן, מרובה האפשרויות ועתיר המידע. למרות, שבאופן טבעי התאמה של תהליכי הערכת הלומדים אמורה להיות חלק בלתי נפרד מהתמורות והשינויים שחלו בתפיסות ההוראה ותהליכי הלמידה, דומה כי מרכיב ההערכה של הלומדים לא הותאם לסביבת הלימוד החדשה וכמעט שאינו השתנה. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Title of host publicationהאדם הלומד בעידן הטכנולוגי: כנס צ'ייס למחקרי טכנולוגיות למידה (קובץ)
Publisherהאוניברסיטה הפתוחה ושה"ם
Pages151
Number of pages1
StatePublished - 2007

IHP Publications

  • ihp
  • Computer-assisted instruction
  • Educational tests and measurements

Cite this