הישגיים לימודיים ואיכות הוראה בקורס מתוקשב לעומת קורס פרונטאלי: ניתוח משווה

ליאת קוליק

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

במאמר מוצג חקר מקרה של השוואת הישגי הסטודנטים ואיכות ההוראה בקורס מתוקשב, לעומת אותו קורס כשהועבר בצורה פרונטלית. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Title of host publicationהכנס הארצי השנתי השמיני 2010 של מיט"ל (קובץ בעריכת יואב יאיר ואלי שמואלי)
Publisherהאוניברסיטה הפתוחה
Pages176-178
Number of pages3
StatePublished - 2010

IHP Publications

  • ihp
  • Academic achievement
  • Computer-assisted instruction
  • Direct instruction
  • Education, Higher

Cite this