Abstract
מטרת מאמר זה היא להציג את העקרונות האתיים של השיווק כפי שהם עולים מגישת היהדות ולהתאימם לשיווק מערכת חינוכית כיום על מנת לסייע למנהלי מוסדות חינוך לעסוק בשיווק מתוך עמדה מוסרית - יהודית שתצמיח את המוסד החינוכי מחד גיסא ותמנע פגיעה באחרים מאידך גיסא. (מתוך המאמר)
Translated title of the contribution | Moral and Jewish Professional Aspects of School Marketing |
---|---|
Original language | Hebrew |
Pages (from-to) | 221-227 |
Number of pages | 7 |
Journal | אורשת |
Volume | ז' |
State | Published - 2017 |
Bibliographical note
Item Citation: אורשת, ז' (תשע"ז), עמ' 221-227Accession Number: edsihp.000930642; Publication Type: Academic Journal; Source: אורשת ז' (תשע"ז), עמ' 221-227; Language: Hebrew; Publication Date: 20170101