היבטים מקצועיים, מוסריים ויהודיים בשיווק בית ספר

Translated title of the contribution: Moral and Jewish Professional Aspects of School Marketing

אהרן בוזגלו, רעות חן

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

מטרת מאמר זה היא להציג את העקרונות האתיים של השיווק כפי שהם עולים מגישת היהדות ולהתאימם לשיווק מערכת חינוכית כיום על מנת לסייע למנהלי מוסדות חינוך לעסוק בשיווק מתוך עמדה מוסרית - יהודית שתצמיח את המוסד החינוכי מחד גיסא ותמנע פגיעה באחרים מאידך גיסא. (מתוך המאמר)
Translated title of the contributionMoral and Jewish Professional Aspects of School Marketing
Original languageHebrew
Pages (from-to)221-227
Number of pages7
Journalאורשת
Volumeז'
StatePublished - 2017

Bibliographical note

Item Citation: אורשת, ז' (תשע"ז), עמ' 221-227

Accession Number: edsihp.000930642; Publication Type: Academic Journal; Source: אורשת ז' (תשע"ז), עמ' 221-227; Language: Hebrew; Publication Date: 20170101

Cite this