החינוך הבלתי-פורמלי: בין מיסוד לארעיות מובנית

שלמה רומי

    Research output: Contribution to journalArticle

    Abstract

    על אף חשיבותו של החנוך הבלתי פורמלי ועל אף הפעילות הרבה בתחום, עדיין חסרה ההכרה המקצועית, הצבורית והמשפטית הראויה בעובדי החנוך הבלתי פורמלי ובכלל זה בעובדי קדום וטפול בנוער, בדומה להכרה בעובדים סוציאלים ובפסיכולוגים. לדעת המחבר יש להגדיר הגדרה ברורה יותר את הגבולות המקצועיים של הפעילויות וההתערבויות החנוכיות המצופות מהן, וכן של העובדים המקצועיים בתחום.
    Original languageHebrew
    Pages (from-to)18-21
    Number of pages4
    Journalירחון מכון מופת
    Volume37
    StatePublished - 2009

    IHP Publications

    • ihp
    • Compensatory education
    • Occupational training

    Cite this