Abstract
על אף חשיבותו של החנוך הבלתי פורמלי ועל אף הפעילות הרבה בתחום, עדיין חסרה ההכרה המקצועית, הצבורית והמשפטית הראויה בעובדי החנוך הבלתי פורמלי ובכלל זה בעובדי קדום וטפול בנוער, בדומה להכרה בעובדים סוציאלים ובפסיכולוגים. לדעת המחבר יש להגדיר הגדרה ברורה יותר את הגבולות המקצועיים של הפעילויות וההתערבויות החנוכיות המצופות מהן, וכן של העובדים המקצועיים בתחום.
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 18-21 |
Number of pages | 4 |
Journal | ירחון מכון מופת |
Volume | 37 |
State | Published - 2009 |
IHP Publications
- ihp
- Compensatory education
- Occupational training