הוראה לתלמידים לקויי קשב בכיתה הרגילה

הדס דוויק

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

המאמר מציג קווים כלליים בשילוב עצות מעשיות שיסייעו לתלמידים לקויי הקשב. רוב הדרכים שהוזכרו במאמר יסייע לכלל התלמידים, ולא רק לתלמידים לקויי הקשב, ההבדל העיקרי הוא שתלמידים עם דפוס קשב תקין ימצאו כי דרכי הוראה ולמידה אלו מקלות על הלמידה, ולעומתם לתלמידים לקויי קשב אין זו הקלה אלא צורך חיוני, שבלעדיו ייתכן שלא ילמדו כלל. כלומר אין כאן שיפור או הקלה, אלא שאלה של למידה אל מול חוסר למידה.
Original languageHebrew
Pages (from-to)169-175
Number of pages7
Journalדרך אפרתה
Volume15
StatePublished - 2018

IHP Publications

  • ihp
  • Attention-deficit-disordered children
  • Attention-deficit-disordered youth
  • School children
  • Teachers
  • Teacher-student relationships
  • Teaching
  • Learning

Cite this