Abstract
המאמר מציג קווים כלליים בשילוב עצות מעשיות שיסייעו לתלמידים לקויי הקשב. רוב הדרכים שהוזכרו במאמר יסייע לכלל התלמידים, ולא רק לתלמידים לקויי הקשב, ההבדל העיקרי הוא שתלמידים עם דפוס קשב תקין ימצאו כי דרכי הוראה ולמידה אלו מקלות על הלמידה, ולעומתם לתלמידים לקויי קשב אין זו הקלה אלא צורך חיוני, שבלעדיו ייתכן שלא ילמדו כלל. כלומר אין כאן שיפור או הקלה, אלא שאלה של למידה אל מול חוסר למידה.
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 169-175 |
Number of pages | 7 |
Journal | דרך אפרתה |
Volume | 15 |
State | Published - 2018 |
IHP Publications
- ihp
- Attention-deficit-disordered children
- Attention-deficit-disordered youth
- School children
- Teachers
- Teacher-student relationships
- Teaching
- Learning