Abstract
המאמר מזהה קווים משותפים לשינויים שחלו בהוראה בישראל כדי להגיע להבנה מקיפה יותר של קשרים בין מבנים מנטליים לבין התפתחויות ספציפיות בתחום ההוראה. כמו כן, אם פרקי הספר אכן מספקים מידע כזה, אנו מבקשים לבדוק גם את הקשר בין מאפייני מנטליות שנמצאה לגביהם השפעה על החינוך בישראל לבין התפתחויות בהוראה שחלו באותה עת בעולם הרחב. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | התפתחותה של ההוראה במוסדות החינוך בישראל (קובץ בעריכת רבקה גלובמן ויעקב עירם) |
Pages | 463-489 |
Number of pages | 27 |
State | Published - 1999 |