הדרכים הידועות בן באתי: על השימוש במפות בגן הילדים

אורלי סולומון, טלי שכטר, יעל קסנר-ברוך

    Research output: Contribution to journalArticle

    Abstract

    אחת ממטרותיה של תכנית הלימודים במתמטיקה לגיל הרך היא לצייד את הילדים בכלים מתמטיים שיעזרו להם לפתור בעיות בחיי היומיום. אחד הכלים הגרפיים והמתמטיים השימושיים במציאות החברתית והתרבותית של ימינו הוא יכולת השימוש במפה, ובפרט - היכולת לקרוא, להבין וליצור מפות. המפה מייצגת מידע חזותי הקשור לסביבה באמצעות שפה הייחודית לה. בעבר חשבו שלפני גיל 7 ילדים אינם מסוגלים להבין מפות. כיום אנחנו יודעים שגם ילדי הגן מסוגלים ליצור ולהבין מפות, ושאפשר ללמד אותם לעשות זאת בצורה חווייתית, כפי שנעשה בגן צנחנים. (מתוך המאמר)
    Original languageHebrew
    Pages (from-to)60-69
    Number of pages10
    Journalעלון דע-גן
    Volume6
    StatePublished - 2013

    IHP Publications

    • ihp
    • Children
    • Early childhood education
    • Kindergarten
    • Maps
    • Maps -- Study and teaching
    • Nursery schools
    • Physical education for children
    • Space perception

    Cite this