Abstract
עולם ההדרכה אוהב לאמץ גישות וטרנדים. בשנים האחרונות המילה היא קונסטרוקטיביזם. יותר ויותר מאמצים אנשי פיתוח ההדרכה את גישות ההבניה הותיקות, מבקשים אולי להמציאן מחדש, בטענה עיקרית, כי אם אכן כל לומד בודד אחראי להבניית הידע שלו, הכיצד מעצבי תכניות לימודים מחליטים ומבטיחים תוצאות למידה נדרשות בקרב תלמידים שונים? האם יתכן כי הגישה המערכתית המסורתית אינה רלווניטית עוד לעולם ההוראה בשל מסורבלות מבנה והעובדה כי היא מבוססת ברובה על התיאוריה הקוגניטיבית?
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 22-25 |
Number of pages | 4 |
Journal | משאבי אנוש: ירחון |
Volume | 189-190 |
State | Published - 2003 |
IHP Publications
- ihp
- Education -- Curricula
- Teaching
- Training