הגישה המערכתית לעיצוב הדרכה - תועלות ומגבלות בעולם הקונסטרוקטיביסטי

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

עולם ההדרכה אוהב לאמץ גישות וטרנדים. בשנים האחרונות המילה היא קונסטרוקטיביזם. יותר ויותר מאמצים אנשי פיתוח ההדרכה את גישות ההבניה הותיקות, מבקשים אולי להמציאן מחדש, בטענה עיקרית, כי אם אכן כל לומד בודד אחראי להבניית הידע שלו, הכיצד מעצבי תכניות לימודים מחליטים ומבטיחים תוצאות למידה נדרשות בקרב תלמידים שונים? האם יתכן כי הגישה המערכתית המסורתית אינה רלווניטית עוד לעולם ההוראה בשל מסורבלות מבנה והעובדה כי היא מבוססת ברובה על התיאוריה הקוגניטיבית?
Original languageHebrew
Pages (from-to)22-25
Number of pages4
Journalמשאבי אנוש: ירחון
Volume189-190
StatePublished - 2003

IHP Publications

  • ihp
  • Education -- Curricula
  • Teaching
  • Training

Cite this