האם טובים השניים מן האחד בהתמודדות עם משימות מורכבות בבתי ספר?

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterpeer-review

    Abstract

    שאלת יעילות השניים בהשוואה ליחיד נבחנה במטלה לימודית ממוחשבת על ידי בדיקת שיטה של חלוקת העבודה בצוות ורמת מורכבות המטלה. נמצא שזוג השותפים מגיעים לתוצאה טובה יותר משל משתתף יחיד אך ורק במטלות ברמות המורכבות הגבוהות ביותר, וגם בהן רק בתצורות מסוימות של חלוקת עבודה ולא באחרות. במאמר נידונים עקרונות בסיסיים בחלוקה פונקציונלית של תפקידים בתחומים לימודיים וניהוליים חינוכיים. המאמר מתייחס לסוגיות הנוגעות לריבוי משימות, מורכבותן, והיבטים של חלוקת תפקידים.
    Original languageHebrew
    Title of host publicationעולמות נפגשים
    Subtitle of host publicationהמדעים בעולמה של היהדות
    Editorsאברהם גוטליב
    Place of Publicationרמת-גן
    Publisherביה"ס ללימודי יסוד ביהדות, ע"ש הלנה ופאול שולמן, אוניברסיטת בר-אילן
    Pages365-382
    Number of pages18
    StatePublished - 2018

    IHP Publications

    • ihp
    • Complexity (Philosophy)
    • Division of labor
    • School management and organization
    • Schools
    • Teams in the workplace
    • Work
    • בתי ספר
    • חלוקת עבודה
    • מורכבות
    • מנהל החינוך
    • עבודה
    • עבודת צוות
    • רב-משימתיות

    Cite this