Abstract
המחקר המוצג בפרק זה מנתח התנהגויות ותפיסות של מורים שהם עצמם עולים ותיקים ממדינות ברית המועצות לשעבר ומלמדים בכיתות המכילות גם תלמידים שהגיעו אף הם מאותו מקום והם עדיין בגדר "עולים חדשים" . הממצאים חושפים את ההשלכות של המפגש הרב-תרבותי משלושה היבטים : ההשלכות על התלמידים העולים, על אקלים בית הספר ועל זהות המורים עצמם.
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | חינוך במרחבים רב-תרבותיים (קובץ בעריכת רחל שגיא, ליאת ביברמן-שלו ויצחק גילת) |
Place of Publication | תל אביב |
Publisher | רסלינג, 2020 |
Pages | 291-310 |
Number of pages | 20 |
State | Published - 2020 |
IHP Publications
- ihp
- Jews, Soviet -- Eretz Israel
- Jews, Soviet -- Israel
- Immigrant absorption -- Israel
- Cultural pluralism
- Schools
- Teachers
- Immigrant children -- Education -- Israel
- Multiculturalism
- Identity (Psychology)
- Immigrants
- Transnationalism