בעיות בהוראת שיח הטיעון

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

הסוגה המכונה "שיח טיעון" או "הטקסט הטיעוני" היא סוגה הזוכה למקום של כבוד במערכת החינוך ובבחינות הבגרות בידיעת הלשון. המאמר מתייחס לבעיות אחדות בהוראתה. הבעיות קשורות הן לעצם הגדרת הסוגה הן לשאלת הפער בין תפיסתנו האידאלית את הסוגה הזאת ובין הקיים במציאות. הבעיות הללו משפיעות כולן על אופן ההוראה של הכתיבה, על התרגול ועל ההערכה של טקסטים מסוגה זו, ומקשות על כל העוסקים בפעולות אלו.
Original languageHebrew
Pages (from-to)6-17
Number of pages12
Journalאגרת מידע: ידיעת הלשון, הבעה והבנת הנקרא
Volume53
StatePublished - 2009

IHP Publications

  • ihp
  • Oral communication
  • Persuasion (Psychology)

Cite this