Abstract
הסוגה המכונה "שיח טיעון" או "הטקסט הטיעוני" היא סוגה הזוכה למקום של כבוד במערכת החינוך ובבחינות הבגרות בידיעת הלשון. המאמר מתייחס לבעיות אחדות בהוראתה. הבעיות קשורות הן לעצם הגדרת הסוגה הן לשאלת הפער בין תפיסתנו האידאלית את הסוגה הזאת ובין הקיים במציאות. הבעיות הללו משפיעות כולן על אופן ההוראה של הכתיבה, על התרגול ועל ההערכה של טקסטים מסוגה זו, ומקשות על כל העוסקים בפעולות אלו.
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 6-17 |
Number of pages | 12 |
Journal | אגרת מידע: ידיעת הלשון, הבעה והבנת הנקרא |
Volume | 53 |
State | Published - 2009 |
IHP Publications
- ihp
- Oral communication
- Persuasion (Psychology)