Abstract
דרך ארוכה עברנו מאז בג״צ שחר בוצר, שאילץ את המדינה להנגיש את בתי הספר עבור ילדים עם מוגבלויות. אף שלכאורה המצב כיום טוב בהרבה, ניכר שהמערכת עצמה עדיין לא השכילה ללמד את המורים והצוותים החינוכיים כיצד לשלב באמת ילדים עם מוגבלות, כיצד להתייחס אליהם – רמז, לא ברחמים – וגם כיצד לחנך את הילדים בכיתה להכלה. עינב עמרם־אשרוב פגשה את בני הנוער, שמעה מהם על האתגרים וגם עלתה איתם לוועדת החינוך של הכנסת, בניסיון להוביל שינוי. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 92-97 |
Number of pages | 6 |
Journal | ליברל |
Volume | 97 |
State | Published - 2023 |
IHP Publications
- ihp
- Children with disabilities
- Social isolation
- Mainstreaming in education