בית הספר כמסגרת לשינוי של מתבגרים במצבי סיכון

Translated title of the contribution: School as Environment for Change Among At-risk Adolescents

ג'ני גולדנברג, אתי אורנן, שלמה רומי

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterpeer-review

    Abstract

    פרק זה מציג מודל חינוכי ייחודי של טיפול בנוער בסיכון ומתאר את השפעתה של תכנית ההתערבות "מניפה" על בני הנוער המשתתפים בה. המודל תומך בפעולה כוללת (הוליסטית) בתוך כתלי בית הספר הוא רואה במסגרת הבית-ספרית את הבסיס לעבודה עם תלמידים אלה, כמו גם לשימורם במערכת החינוך. המודל הזה מבוסס על גישה רב תחומית אשר משלבת בין טיפול רגשי, חינוך והוראה
    Translated title of the contributionSchool as Environment for Change Among At-risk Adolescents
    Original languageHebrew
    Title of host publicationילדים ומתבגרים במצבי סיכון בישראל
    Editorsעמנואל גרופר, שלמה רומי
    Place of Publicationתל אביב
    Publisherמכון מופ"ת
    Pages508-539
    Number of pages32
    Volumeא:תמונת מצב של התחום ותכני ליבה
    ISBN (Print)9789655300925
    StatePublished - 2014

    Cite this