Abstract
פרק זה מציג מודל חינוכי ייחודי של טיפול בנוער בסיכון ומתאר את השפעתה של תכנית ההתערבות "מניפה" על בני הנוער המשתתפים בה. המודל תומך בפעולה כוללת (הוליסטית) בתוך כתלי בית הספר הוא רואה במסגרת הבית-ספרית את הבסיס לעבודה עם תלמידים אלה, כמו גם לשימורם במערכת החינוך. המודל הזה מבוסס על גישה רב תחומית אשר משלבת בין טיפול רגשי, חינוך והוראה
Translated title of the contribution | School as Environment for Change Among At-risk Adolescents |
---|---|
Original language | Hebrew |
Title of host publication | ילדים ומתבגרים במצבי סיכון בישראל |
Editors | עמנואל גרופר, שלמה רומי |
Place of Publication | תל אביב |
Publisher | מכון מופ"ת |
Pages | 508-539 |
Number of pages | 32 |
Volume | א:תמונת מצב של התחום ותכני ליבה |
ISBN (Print) | 9789655300925 |
State | Published - 2014 |