Abstract
המאמר בוחן עבודות בולטות בתערוכת האמנות ה-12 של בוגרות מגמות האמנות בחינוך הדתי. העבודות מויינו לפי ארבע נושאים מרכזיים: התמודדות עם המצב הביטחוני; ביקורת חברתית; סוגיות במערכת היחסים במשפחה וגיבוש הזהות. הגישה הפוסט-מודרנית מאפיינת את העבודות בתערוכה בהיבטים רבים: הרצון לראות את "האחר", החרדות, החזרה לציור בסגנון ההיפר-ריאליזם, שילוב גבוה/נמוך, אינטרטקסטואליות ושימוש מרובה במדיום הצילום. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 269-280 |
Number of pages | 12 |
Journal | מחקרי גבעה: שנתון המכללה האקדמית לחינוך גבעת ושינגטון |
Volume | 4 |
State | Published - 2016 |
IHP Publications
- ihp
- Art
- Intertextuality
- Israel -- Security
- Operation Protective Edge, 2014
- Other (Philosophy)
- Postmodernism
- Protest movements