אתגר הוראת השואה בכיתות רב-תרבותיות

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

מורים אירופים שהשתתפו בסמינרים ב"יד ושם" סיפרו על הקושי שלהם בהוראת נושא השואה בכיתות הטרוגניות של תלמידים בני מהגרים, ותהו אם אכן יש נחיצות היסטורית וצידוק פדגוגי ללמד את השואה לתלמידים אלה, ואם כן - כיצד
Original languageHebrew
Pages (from-to)4
Number of pages1
Journalיד ושם ירושלים
Volume51
StatePublished - 2008

IHP Publications

  • ihp
  • Holocaust, Jewish (1939-1945) -- Study and teaching
  • Multiculturalism
  • כיתה הטרוגנית
  • רב-תרבותיות
  • שואה -- לימוד והוראה

Cite this