ארבעה שלבי למידה מחוץ לכיתה: פליאה-רגש, אוריינות סביתית, ביקורת חברתית, אקטיביזם

חן פורטוגלי-שובל, גל טל, נירית אלון-לביא

    Research output: Contribution to journalArticle

    Abstract

    גישת 'תבונת ההתבוננות' מזמינה את המורה והתלמידים לחוות את הסביבה הטבעית באמצעות החושים: להסתכל, להאזין, להריח, לגעת, לטעום ולהתחיל לשאול שאלות. (מתוך המאמר)
    Original languageHebrew
    Pages (from-to)84-86
    Number of pages3
    Journalהד החינוך
    Volumeצ'
    Issue number4
    StatePublished - 2016

    IHP Publications

    • ihp
    • Environmental education
    • Environmental literacy
    • Learning
    • Outdoor education

    Cite this