Abstract
במחקר זה, שנתוניו נאספו במחצית הראשונה של שנת תשע"ה (2015), השתתפו 263 תלמידי כיתות ה-ו משני בתי ספר יסודיים-ממלכתיים, ממעמד סוציו-אקונומי זהה ובעלי רקע טכנולוגי דומה. באמצעות שאלון ומטלה מתוקשבת ביקשו המחברות לבדוק באיזו מידה התלמידים מצליחים במטלת אוריינות מידע, ואילו גורמים משפיעים על הצלחתם בה. (מתוך המאמר)
Translated title of the contribution | Information Literacy of 5th and 6th grade students |
---|---|
Original language | Hebrew |
Pages (from-to) | 165-193 |
Number of pages | 29 |
Journal | Dapim |
Volume | 73 |
State | Published - 2020 |
IHP Publications
- ihp
- תלמידים בבית הספר היסודי
- School children
- אוריינות מידע
- Information literacy
- הוראה ולמידה מתוקשבות
- Computer-assisted instruction
- התנהגות אתור מידע
- Information behavior
- אחזור מידע
- Information retrieval
- מיומנויות וכישורים
- Ability
- הערכה עצמית
- Self-evaluation